مشاور املاک خاوران....... جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شهرک خاوران و آذران تبریز با تماس بگیرید . 09143241090 و 09148147506 کلنگ زنی، بهره برداری و افتتاح پروژه
مشاور املاک خاوران
خرید و فروش باغ و ویلا خاوران .... آذران .... امتیازات فاز 2

 

DSC00198

سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز خبر داد:

 کلنگ زنی، بهره برداری و افتتاح پروژه های:

  •          تجهیز پست فوق توزیع برق خاوران
  •         فضای سبز منطقه
  •        رمپ های ورودی و خروجی اتوبان تبریز-زنجان

      

سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز اعلام کرد: به میمنت فرا رسیدن هفته دولت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت این عزیزان به عنوان کارفرمایان اصلی مجموعه شهرداری چندین پروژه عمرانی ، خدماتی شهرداری منطقه ۹ بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهد شد.

مهندس قلی زاده کلنگ زنی تجهیز پست فوق توزیع برق خاوران را که طی توافق با شرکت برق منطقه ای آذربایجان حاصل شده است و گامی مهم در رشد و توسعه شهرک خاوران محسوب می گردد را بعنوان یکی از پروژه های مهم، حیاتی و ماندگار شهرداری معرفی نمود که می تواند نقش به سزایی در جمعیت پذیری و آغاز فصل نوینی از رشد ساخت و ساز و رونق آن در منطقه باشد .

وی با اشاره به مشخصات فنی پروژه افزود: زمین مورد نیاز شرکت برق جهت تجهیز پست به متراژ ۶۵۰۰ متر مربع بصورت بلاعوض در اختیار آن شرکت قرار گرفته و در مقابل شرکت فوق نیز متعهد به تجهیز پست فوق توزیع برق به منظور تامین و برق رسانی شهرک خاوران و آذران شده است که انشاءالله به زودی شاهد تحول در رونق منطقه خواهیم بود و به واقع این اقدام گامی اساسی به عنوان یکی از زیر ساخت های شهرک خاوران خواهد بود.

شهردار منطقه ۹ تبریز در ادامه ضمن بر شمردن پتانسیل های سرمایه گذاری شهرک خاوران به بهره برداری از فضای سبز جدید الاحداث منطقه پرداخت و با اشاره به اینکه به حق باید گفت پس از بهره برداری از این پروژه و رسیدگی لازم در نگهداری فضای سبز احداث شده شهروندان فهیم تبریزی در چند سال آینده فضای سبز واقعی را در شهرک خاوران تبریز تجربه خواهند کرد. حجم این پروژه را که در کنار ادامه توسعه انبوه کاری از بدو تأسیس واحد فضای سبز منطقه ضلع شرقی جاده زرنق با وسعت فعلی ۱۳۰ هکتار معرفی نمود که با هزینه ای بالغ بر ۳۴۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال پس از به بارنشستن آن، یکی از سرمایه های ماندگار شهرداری کلانشهر تبریز حساب خواهد آمد.

مهندس قلی زاده همچنین بهره برداری از رمپ های ورودی و خروجی شهرک خاوران به اتوبان تبریز- زنجان را یکی از شاهراه های ارتباطی این شهرک با لحاظ اهمیت ارتباطات ترافیکی و حمل و نقل در عصر حاضر یکی از مهمترین گام های اساسی در راستای توسعه خاوران معرفی و آن را موجب دسترسی آسان و سهل شهروندان و تسریع در رفت و آمد آنان از نکات مختلف با این شهرک دانست که عملاً آن را از انزوای ارتباطی خارج و بستر سازی مناسب برای شکوفایی خاوران فراهم خواهد شد.

شهردار منطقه ۹ همچنین بهره برداری از رمپ های ورودی و خروجی اتوبان تبریز- زنجان را که با صرف هزینه ای بالغ بر ۲۱/۹۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و جدول کشی به متراژ ۶۲۰۰ متر و ۱۹۰۰۰ مترمربع آسفالت ریزی و ۵۸۰۰۰ متر مکعب خاکریزی و ۱۵۰۰ متر مکعب دیوار کشی صورت گرفته است علاوه بر تسهیل در رفت و آمد شهروندان و مسافران به منطقه ییلاقی لیقوان کاهش قابل توجه تصادفات و تلفات انسانی در مسیر جاده باسمنج اعلام نمود.

سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز در پایان ضمن برشمردن اهمیت پروژه های اشاره شده اعلام کرد در این ایام پروژه بزرگ بیمارستان تخصصی کودکان که با مشارکت شهرداری کلانشهر تبریز و خیر محترم جناب آقای مردانی آذر به مرحله اجرا خواهد رسید در زمینی به مساحت ۳۵۰۰۰ متر مربع کلنگ زنی خواهد شد. وی این پروژه را یکی از مهمترین و ماندگارترین پروژه های شهرداری در طول تاریخ این مجموعه دانست که می تواند منشأ خیر و برکات معنوی برای این منطقه از کشورمان باشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:,
ارسال توسط جلال همتی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 634
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1